Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Nadja GivandeSjö - 8 maj 2013 20:37

Härligt dag idag fast jag var så trött imorse.... fick lite ensam tid för och pierca mig och sola samt träffa studievägledaren.... sökte iaf in på undersköterska utbildningen.... håller tummar och tår :)
Var på en lång promenad med min Lilja och min mamma.... ska på långis imorgon med.... nu jävlar kör vi så det ryker....vill ju kräkas på mig själv varje gång jag går förbi fönster och spegel....
Åt dock två glassar och en kaka idag :( äckliga jag

Av Nadja GivandeSjö - 8 maj 2013 04:11

Ibland är det fan inte lätt och vara mamma :(är ttrött och jag känner mig febrig och ungen vakna halv fyra.....
Visst är det underbart för det mesta men fyyyy vad jag önskar att jag fick sova en hel natt....
Det värsta med det hela är att min sambo barnets pappa tycker det är roligt när jag får gå upp på nätterna och att jag är så trött och det börjar jag tröttna på....
Sa till honom igår att jag tänkte åka iväg en helg så får han vara hemma med Lilja och hans svar på det var då ringer jag mamma så får hon ha henne....
Visst han gör mer för oss än dom flesta och jag hade inte direkt väntat mig nåt annat :/

Önska mig lycka till, ska träffa en studievägledare senare idag <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tanke, ett ord, en känsla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards