Alla inlägg under november 2012

Av Nadja GivandeSjö - 22 november 2012 08:28

Helt sjukt, jag har blivit tokig i dom här förbannade väggdekor bilderna... Har hittat hur mycket som helst på Tradera   

Problemet är den *andas in, suck, pust* att i varje rum så har vi en fondvägg & på en fondvägg är det nog inte så snyggt med massa bilder & texter på annat    MEEEEEN vi har massa, massa överdrivet massa med skåp så på dom TADAAAA kan man ha fina motiv   

& hihi det bästa av allt, barnrummet... jag tror jag ska satsa på Nalle Puh tema    & älvor & troll haha stackars barn



       helt fantastisk    till barnrummet


& den här till sovrummet kanske? eller vardagsrummet   


Haha den här tänkte jag skulle vara så jävla grym till garderobs dörrarna i sovrummet      


aaah som sagt, det finns huuuuur mycket som helst... hjärnan kokar nästan över   

Av Nadja GivandeSjö - 21 november 2012 08:42

Kaaaaos, vad tiden rinner iväg. Har varken haft tid eller lust att skriva nånting här


hur fort har tiden gått? så mycket att jag är gravid i v23 Hihi

Jag har flyttat ihop med min karl & jag trivs med mitt liv som bara den


min syster dotter har kommit till världen också för 7 veckor sen, en liten underbar fågel det är vad hon är! Längtar nåt otroligt efter våran egna lilla =)

Att känna våran lilla röra sig och använda ben och armar gör det lite verkligare, nog med att jag ser dubbelt så stor ut än vad jag gjorde innan men det är just rörelserna som gör DET! =)


var tvungen att åka in på förlossningen imåndags för jag trodde vi hade fått missfall *pust* så fel jag hade!

men aldrig har jag varit så rädd och nervös, tog på mig skulden Direkt... det är mitt fel att barnet är dött

måla fan på väggen innan vi hade fått veta nånting.... 

Tack GUD att hjärtat slog och allt såg bra ut, börjar nästan gråta nu haha löjlig man är


Jag är fylld med kärlek och hopp idag, mitt liv styrs inte av skräck och förtvivland längre!

nåväl, bilder lägger jag upp på magen så småningom


Kärlek till er & Fridens Liljor <3

Presentation


En tanke, ett ord, en känsla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards