Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Var inte rädd

Av Nadja GivandeSjö - 7 februari 2013 07:56

godenmorgen!


Torsdag idag, nyss var det tisdag och innan det var det helg... Veckorna flyger iväg tycker jag! men det är skönt

OJ OJ OJ vad jag fått sova, har sovit i 11 timmar ungefär... hihi det var helt otroligt skönt, tror jag somna vid 8 igår & vakna när Tobbe kom hem vid 12... gick och la mig i sängen och vakna halv 7 UTAN och gå upp under natten.... så jävla välbehövligt


sitter nu och lyssnar på musik, & det känns som att jag inte lyssnat på musik på hundra år haha....

älskar musik   


Tobbe fick brev hem ang föräldrakursen på barnmorskemottagningen.... han kan 2 av gångerna... 

ska ta och ringa dit och fråga om man får ta med sig någon annan, själv tänker jag inte gå   

sista gången är 20/3 haha 5 dagar INNAN BF....


Pratade med min storebror igår, jag blir alltid så varm i hjärtat när jag pratar med honom för han ville bara ringa och kolla hur det var med mig och magen... bara så där   har hänt några gånger sen förra året...

aldrig har det hänt annars.... helt fantastiskt....

blir kanske så när man blir drogfri? man får ny kontakt med sin familj...

min andra storebror ska komma hit i början på mars för och hälsa på, det ser jag fram emot   


har börjat känna att jag börjar må bättre och bättre i mig själv, har inte den där råa ångesten och oron... 

det var nog inte så dumt och börja med medicineringen igen, det räddade mitt mående iaf.... jag ska inte underskatta kraften i och prata heller, mina demoner krymper när jag pratar & det är helt otroligt.... 


vill aldrig tillbaka till det som var, har små fragment av minnen som dyker upp lite titt som tätt som är hemska....

jag sjunker under jorden varje gång jag ser bilderna.... 

hur kan en människa vara så elak mot någon? så jävla självisk, egocentrisk och hemsk!!!!!!

lite droger i kroppen och folk blir onda!


Var inte rädd


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja GivandeSjö - 13 maj 2013 20:18

Så jävla trött på mig själv.... trött på och bli äcklad när jag ser mig själv.... nästa torsdag så blir jag medlem i viktväktarna.... jag ska gå MINST varannan dag...som idag så gick jag 5km :) Jag har vägt mig här hemma och tagit midjemått, arm, lå...

Av Nadja GivandeSjö - 9 maj 2013 06:55

Jag försöker och försöker få han och fatta hur det känns och behöva ha natt ansvaret själv för Lilja.... jag blir arg och ledsen när han inte förstår utan han tycker snarare att det är "roande" när jag är trött och inte fått sova ordentligt och han h...

Av Nadja GivandeSjö - 8 maj 2013 20:37

Härligt dag idag fast jag var så trött imorse.... fick lite ensam tid för och pierca mig och sola samt träffa studievägledaren.... sökte iaf in på undersköterska utbildningen.... håller tummar och tår :) Var på en lång promenad med min Lilja och mi...

Av Nadja GivandeSjö - 8 maj 2013 04:11

Ibland är det fan inte lätt och vara mamma :(är ttrött och jag känner mig febrig och ungen vakna halv fyra..... Visst är det underbart för det mesta men fyyyy vad jag önskar att jag fick sova en hel natt.... Det värsta med det hela är att min samb...

Av Nadja GivandeSjö - 23 februari 2013 18:02

Ser ut som att jag blivit överkörd av en bil på magen... snygga däckspår :( Magen hänger, ser ut som att jag inte kan bära på min mage ens naveln syns knappt för magen väger så mycket och drar ner hela mig... ryggen är degig och klumpig med däckspå...

Presentation


En tanke, ett ord, en känsla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards